تاریخ خبر: کد خبر: 3722

توزیع کنندگان محتوای ضد دین در مشهد دستگیر شدند

یک منبع آگاه از دستگیری عوامل شبکه توزیع کنندگان محتوای ضد دین در مشهد و قم خبر داد و گفت: اعضای این فرقه انحرافی که با سرویس‌های جاسوسی استکبار نیز مرتبط بودند، با هوشیاری نیروهای امنیتی سپاه امام رضا(ع) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

توزیع کنندگان محتوای ضد دین در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قاصدنیوز، یک منبع آگاه در گفتگو با «مشهد‌پیام» از دستگیری عوامل شبکه توزیع کنندگان محتوای ضد دین در مشهد و قم خبر داد و گفت: اعضای این فرقه انحرافی که با سرویس‌های جاسوسی استکبار نیز مرتبط بودند با هوشیاری نیروهای امنیتی سپاه امام رضا (ع) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

به گفته این منبع آگاه اعضای این فرقه نو ظهور به سردستگیِ م- ه با انتشار و توزیع کتاب و سی‌دی به اشاعه مسائلی انحرافی در خصوص توحید، مهدویت، تقلید، عدم اثبات ولایت فقیه، آمیختگی معارف شیعه با آموزه‌های تصوف و … می‌پرداختند. این افراد تحت تأثیر عقل‌گرایی و روشنفکران غرب زده، به دنبال حذف مبانی ولی فقیه و برخی دیگر از مسلمات شیعه بوده‌اند.

 

وی افزود: تا کنون ۱۰ نفر از عوامل این فرقه نوظهور دستگیر شده‌اند و به همراه آنان تعداد زیادی سی دی و کتاب حاوی مسائل انحرافی کشف و ضبط شده است.

 

این منبع آگاه در پایان خاطرنشان کرد: عوامل این فرقه نوظهور با حضور در شبکه‌های اجتماعی عضو گیری می‌کردند که البته این اعضا نیز رصد شده‌اند. جامعه‌ی هدف این افراد بیشتر علما، دانشجویان و دانش آموزان دبیرستانی بوده است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون