تاریخ خبر: کد خبر: 2642

110نفر عضو بسیج رسانه خراسان رضوی شده اند

ئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: دوره تخصصی آموزش خبرنگاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش قاصدنیوز، جواد علما در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: تاکنون 110 نفر از اصحاب رسانه عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی شده‌اند.

 

وی با اشاره به این مطلب که در حوزه سیاست گذاری عضو گیری در بسیج رسانه کمیت مطرح نیست، افزود: در فضای رسانه به دنبال ارتقای سطح کیفی اصحاب رسانه هستیم.

 

علما با اشاره به این مطلب که یکی از ضعف‌های بزرگ در عرصه رسانه‌های استان نداشتن مهارت و تخصص است، بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات حوزه رسانه نداشتن سواد رسانه ای و تخصص فعالان رسانه است.

 

وی با اشاره به این مطلب که یکی از اقدامات در دستور کار بسیج رسانه استان برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری در سطوح مختلف با مشارکت دانشکده خبر مشهد و روزنامه خراسان تا پایان امسال است، گفت: همچنین برای ارتقای سطح سواد رسانه ای عموم مردم همکاری هایی با فرهنگسرای فناوری و رسانه شروع شده است.

 

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی از برگزاری دوره‌های ویژه تحلیل گران شبکه‌های رسانه‌ای ویژه فعالان رسانه استان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی حوزه رسانه میزان تخصیص اعتبارات است، بیان کرد: متاسفانه رسانه های استان برای صرفه جویی در میزان هزینه‌ها ازافراد کارآموز بهره میگیرند که مسئله سبب شده تا سطح کیفی ممطالب در رسانه‌ها مناسب نباشد.

 

علما با اشاره به این مطلب که مشهد دومین ظرفیت رسانه‌ای در کشور بعد از تهران است، بیان کرد: امید است اصحاب رسانه استان همسو با منویات مقام معظم رهبری و همگرا با اهداف حکومت اسلامی ایران حرکت کنند.

کلمات کلیدی

  • اميني 0 0

    من دانشجوي رشته نرم افزار دانشگاه سجاد مشهد هستم.چطور ميشه در بسيج رسانه عضو شوم؟
    -------------
    پاسخ:
    دفتر این مجموعه واقع در پارک ملت، مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) می باشد.

ارسال نظر

تریبون