تاریخ خبر: کد خبر: 2546

اولین اظهار نظر فرماندار مشهد درباره انتصابات

فرماندار مشهد با بیان اینکه به توازن در توسعه بعد زیارتی و سیاحتی مشهد اعتقاد دارم، گفت: تغییرات در معاونت‌ها و سایر بخش‌های فرمانداری مشهد با توجه به شایسته سالاری افراد بوده و به هیچ عنوان قصد تغییرات اتوبوسی را ندارم

اولین اظهار نظر فرماندار مشهد درباره انتصابات

علی محمد گلستانی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در تشریح اولویت‌های خود برای خدمت در شهر امام رضا(ع) اظهار کرد: آنچه در مورد مشهد مسلم بوده این است که این شهر ملی و فراملی سالانه پذیرای 25 میلیون زائر از سراسر کشور و دیگر ملل اسلامی است و همچنین جمعیت حدود 3 میلیون نفر نیز ساکن این شهر هستند.

 

وی افزود: به طور حتم مدیریت چنین شهری چالش‌ها و مشکلات خاص خود را داشته و ما باید بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح مشهد را برای زائران و گردشگران دیگر شهرهای کشور و هم جهان تشیع آماده کنیم.

 

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه بنده به توازن در توسعه بعد زیارتی و سیاحتی مشهد اعتقاد دارم، خاطرنشان کرد: باید در چنین شهری با وجود ظرفیت‌های عظیم، از تمام بخش‌های توانمند در مسیر توسعه مشهد هم در بعد زیارتی و هم سیاحتی استفاده کرد.

 

گلستانی‌فرد تاکید کرد: برای ما زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ارزشمند هستند و نهایت تلاش را در بعد فراهم‌سازی آسایش و رفاه آنان می‌کنیم چرا که از مهم‌ترین برنامه‌ها در مسیر مدیریت مشهد توجه به ماندگاری زائر است.

 

وی گفت: ایجاد امنیت و آرامش، توجه به مقوله سفر اقشار کم برخوردار به مشهد، و توسعه کمی و کیفی خدمات به زوار در رأس برنامه‌ها قرار دارد.

 

فرماندار مشهد اظهار کرد: البته نباید از اقدامات ارزشمندی که در گذشته صورت گرفته چشم‌پوشی کرد بلکه ما قصد داریم اصلاحات مسیر گذشته را انجام دهیم، قصد ما بر تعامل هر چه بیشتر با دستگاه‌ها و سازمان‌ها به وی‍ژه شورای شهر و شهرداری است چرا که باید مصوبات با نظارت و هماهنگی شورای شهر اجرایی شود.

 

گلستانی‌فرد تاکید کرد: تغییرات در معاونت‌ها و سایر بخش‌های فرمانداری با توجه به شایسته سالاری افراد بوده و به هیچ عنوان قصد تغییرات اتوبوسی را در فرمانداری مشهد ندارم.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون