تاریخ خبر: کد خبر: 2505

برگزیدگان یازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی معرفی شدند

اختتامیه یازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی با معرفی برگزیدگان در مشهد برگزار شد.

به گزارش قاصدنیوز، یازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی شب گذشته، دوم آبان ماه در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران ایران در مشهد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

بر اساس این گزارش، از 1284 اثر رسیده به دبیرخانه یازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی، حوزه دین و ادبیات، بیشترین تعداد کتاب را به خود اختصاص دادند که در حوزه دین‌پژوهی، «پیوند اعضا و مرگ مغزی در فقه اسلامی» اثر سیدمحسن مرتضوی و «پرتویی از مکتب عاشورا» اثر دکتر محمد حسن حائری برگزیده شدند.

 

در بخش ویژه سبک زندگی اسلامی و شعار سال نیز دوره 8 جلدی «سلسله مباحث اقتصاد در سبک زندگی» اثر جواد ایروانی و «سبک زندگی» به قلم دکتر محمد دشتی نیشابوری عنوان برگزیده این دوره از انتخاب کتاب سال خراسان رضوی را به دست آوردند.

 

در حوزه ترجمه عربی، «تفسیر آیات متشابه و مورد اختلاف» دکتر حسین صابری و در حوزه تصحیح، دوره شش جلدی «مجالس المؤمنین» ابراهیم عرب‌پور، منصور ستایش، محمدرضا محمدیان، محمدعلی علی‌دوست و محمدحسن خزاعی نیز عنوان برگزیده را به خود اختصاص دادند.

 

در حوزه ادبیات داستانی یازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی، «شام برفی» به قلم محمد محمودی نورآبادی و در حوزه شعر، «شمشیر و جغرافیا» اثر محمد کاظم کاظمی انتخاب شدند.

 

منبع: ایکنا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون