تاریخ خبر: کد خبر: 2401

دانش آموزان قبل از راهیان نور«جبهه همین نزدیکی» را می‌بینند

با همکاری سپاه پاسداران واداره کل آموزش وپروش 26 هزار دانش اموز در قالب گروه های 360 نفره قبل از اعزام به مناطق جنگی در پروژه جبهه همین نزدیکی شرکت می کنند.

دانش آموزان قبل از راهیان نور«جبهه همین نزدیکی» را می‌بینند

به گزارش قاصدنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، مجتبی مجد، سرپرست این سازمان گفت:دانش آموزان مقطع دبیرستان که از ابتدای سال تحصیلی جدید به ارودی راهیان نور اعزام می شوند قبل از اعزام از پروژه فرهنگ جبهه همین نزدیکی بازدید می کنند.


وی افزود: دانش آموزان اعزامی به راهیان نور برای به دست آوردن آمادگی کافی قبل از حضور در مناطق جنگی در پروژه جبهه همین نزدیکی شرکت می کنند.


مجد با بیان اینکه دانش آموزان مقطع دبیرستان در این طرح حضور دارند، گفت:با همکاری سپاه پاسداران واداره کل آموزش وپروش 26 هزار دانش اموز در قالب گروه های 360 نفره قبل از اعزام به مناطق جنگی در پروژه جبهه همین نزدیکی شرکت می کنند.


وی ابراز کرد: دانش آموزان دختر و پسر می توانند از حضور در این پروژه فرهنگی استفاده کنند، علاوه براین دانش آموزانی که در پروژه فرهنگی جبهه همین نزدیکی حضور دارند علاوه بر دریافت پلاکی همانند پلاک شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، رشادتها و حملات جنگ را در قالب شبیه سازی شده، دریافت می کنند.


سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه حضور در جنگ واستفاده از روایتگری روایان دفاع مقدس با عملیات های مختلف نظامی در زمان 8 سال دفاع مقدس آشنا می شوند، اعلام کرد: این دانش آموزان برای اولین بار به اردوی راهیان نور اعزام می شوند واز برنامه های فرهنگی جبهه همین نزدیکی استفاده می کنند.


مجد با بیان اینکه پروژه جبهه همین نزدیکی به منظور آشنا شدن شهروندان مشهدی با رشادت های شهدا و رزمندگان در جوار گلزار شهدا واقع در بهشت رضا(ع) بنا شده است، اظهار کرد: پروژه جبهه همین نزدیکی تاکنون توانسته است جمعیت زیادی از شهروندان مشهدی و سایر هم وطنان را با رویدادهای جنگ آشنا کند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون