تاریخ خبر: کد خبر: 2204

اخلال 45 دقیقه ای یک دختر بدون حجاب در هاشمیه مشهد

به گزارش قاصدنیوز، دختر ام وی ام سواری که با کشف حجاب و انجام حرکات نمایشی با خودرو، حدود ۴۵ دقیقه یک منطقه از شهر مشهد را به هم ریخته بود با تفهیم اتهام اخلال در نظم عمومی از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.

 

اوایل بامداد جمعه بود که اهالی ساکن در بولوار هاشمیه مشهد با شنیدن صدای وحشتناک کشیده شدن لاستیک خودرو روی آسفالت خیابان از خواب پریدند. رهگذرانی که در حاشیه خیابان حرکت می کردند از ترس به پیاده رو می گریختند.

 

برخی اهالی خواب آلود و هراسان پنجره های ساختمان را گشودند. دختر ام وی ام سوار در حالی که کشف حجاب کرده و پشت فرمان خودرو نشسته بود با عربده کشی و فریاد و ویراژهای خطرناک از لابه لای خودروها با سرعت زیاد عبور می کرد و گاهی با کشیدن ترمز دستی در حال حرکت، شهروندان را به وحشت می انداخت.

 

هر لحظه احتمال وقوع سانحه ای دلخراش می رفت که ماموران اطلاعات سپاه ناحیه حمزه(ع) وارد عمل شدند. با ابراز نارضایتی اهالی محل از سلب آسایش خود توسط دختر ۱۹ ساله ماموران اطلاعات به تعقیب خودرو در بولوار هاشمیه پرداختند اما دختر جوان به فرمان های مکرر «ایست» هم توجهی نکرد و در حالی که به توهین و فحاشی های خود ادامه می داد ناگهان به صورت دنده عقب وارد بولوار شهید صارمی شد.

 

ماموران در ادامه، خودروی او را به محاصره درآوردند و در حالی که با مقاومت دختر جوان روبه رو شده بودند از ادامه حرکات نمایشی و توهین های او جلوگیری کردند.

 

در بازرسی از داخل خودروی وی، مقداری شیشه و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر صنعتی کشف شد و با توجه به اهمیت موضوع و این که برای اولین بار چنین ماجرایی در مشهد رخ می داد، این پرونده در شعبه ۹۰۴ مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

دختر ۱۹ ساله که گوشی تلفن ۸ میلیونی نیز همراه داشت ضمن اعتراف به استعمال مواد مخدر صنعتی گفت: ما در کیش زندگی می کردیم و به تازگی در مشهد ساکن شده ایم. چون پدرم گواهینامه ندارد خودرو را برای من خریده است.

 

بنابراین گزارش، متهم این پرونده که با اتهاماتی از قبیل استعمال مواد مخدر، نگهداری شیشه، کشف حجاب، تمرد و مقاومت در برابر ماموران و همچنین اخلال در نظم عمومی روبه رو شده است پس از ثبت اظهارات و اعترافاتش در شعبه ۹۰۴ دادسرای انقلاب، با صدور دستوری از سوی قاضی حیدری روانه زندان شد تا بررسی های بیشتری درباره اقدامات مجرمانه وی انجام گیرد.

 

منبع: روزنامه خراسان

کلمات کلیدی

  • سعید 2 0

    صحنه را دیدم... طفلی رو لو دادن... زیادی خوشحال بود...

  • 1 1

    برو بابا حال داری

ارسال نظر

تریبون