تاریخ خبر: کد خبر: 1649

بسته‌های فرهنگی ویژه دهه کرامت در مشهد مقدس توزیع می‌شود

مدیر فرهنگسرای زیارت مشهد مقدس گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت تعداد ۵۰ هزار لحقه لوح فشرده شامل نواها و سروده‌های آیینی و مذهبی در ارتباط با امام رضا (ع) در ورودی‌های مشهد و معابر پر رفت و آمد توزیع می‌شود.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد مقدس، سید عباسعلی وهاب‌زاده اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) تعداد 50 هزار حلقه CD  شامل سروده‌ها و نواهایی در ارتباط با میلاد امام رضا (ع) جمع‌آوری و تهیه شده است.

 

وهاب‌زاده از توزیع این مجموعه نواها و سروده‌های محلی به مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس خبر داد و افزود: این CD ‌های آموزشی در تقاطع‌های پر رفت و آمد مشهد مقدس به دست زائران حضرت رضا (ع) می‌رسد و با توزیع در مناطق مرکز شهر در اختیار مسافران امام هشتم خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: این مجموعه شامل 35 مولودی از حضرت امام رضا (ع) شامل موضوعات دینی و آیینی و صلوات است و در ورودی‌های مشهد مقدس نیز به دست زائران شهر بهشت می‌رسد.

 

وهاب‌زاده خاطرنشان کرد: تعدادی دیگر از این مجموعه ارزشمند نواهای محلی در ارتباط با امام رضا (ع) در ایستگاه‌های تاکسی در سطح شهر مشهد پخش می‌شود و در این توزیع برخی ایستگاه‌ها مانند ایستگاه میدان شهدا از مراکز اصلی توزیع این مجموعه به شمار می‌رود.

 

وی افزود: این برنامه با مشارکت شروندان مشهدی در توزیع این مجموعه نواها همراه است و در آن هدف این بوده است تا زائران امام هشتم شیعیان با نواهایی که برای این امام بزرگوار ساخته شده است آشنا شوند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون