تاریخ خبر: کد خبر: 1508

برنامه‌های اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور در مشهد اعلام شد

به گزارش قاصدنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، حسین نبی‌زاده اظهار کرد: اجلاس به‌طور رسمی، از ساعت 8 صبح روز سوم شهریور ماه در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی(صبا) در مشهد کار خود را آغاز کرده و تا پنج شهریور ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به حضور و سخنرانی مسئولان نظام، سپاه و بسیج در افتتاحیه و سه روز برگزاری اجلاس، درخصوص کارگروه‌های این اجلاس که زودتر از همایش، آغاز می‌شود افزود: دو روز قبل از آغاز اجلاس اصلی، با تشکیل کارگروه‌هایی به استقبال این مراسم خواهیم رفت.

 

این مسئول سازمان بسیج اساتید گفت: دو کارگروه اصلی با نام حلقه‌های صالحین و مبارزه با جنگ نرم از روز اول شهریور کار خود را آغاز کرده و همچنین کارگروه‌های دیگری نیز مانند حلقه‌های علمی، تمدن نوین اسلامی و پیوست‌نگاری فرهنگی در خلال اجلاس برگزارشده اما دو کارگروه حلقه‌های صالحین و جنگ نرم اصلی بوده و تا یک روز بعد از پایان اجلاس نیز ادامه خواهند داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: در کارگروه حلقه‌های صالحین، 135 نفر از اساتید بسیجی سراسر کشور و در کارگروه مبارزه با جنگ نرم نیز 100 نفر شرکت خواهند داشت.

 

وی درباره تعداد شرکت کنندگان در این اجلاس نیز خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار استاد بسیجی در این مراسم شرکت دارند که به همراه خانواده‌های خود بین 4500 تا 5000 نفر زائر حرم مطهر رضوی را در مشهد مقدس پذیرا خواهیم بود که در هتل‌های سطح شهر مستقر خواهند شد.

 

نبی‌زاده با تشکر از همکاری رسانه‌های گروهی کشور در پوشش اخبار  اجلاس چهاردهم که سال گذشته در حرم مطهر رضوی برگزارشد و نیز انتشار پیش‌اخبار اجلاس پانزدهم، بادعوت از نمایندگان کوشای آنان در پوشش اخبار این گردهمایی، برآمادگی کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اجلاس، در تسهیل امور و نیز ارسال اخبار اجلاس به رسانه‌ها تاکید کرد.

 

پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، باشعار: «نسبت فرهنگ و اقتصاد در تمدن نوین اسلامی»، روزهای سوم تا پنجم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون