تاریخ خبر: کد خبر: 1194

آقای شهردار بدنبال مدیری توانمند برای سازمان فرهنگی و تفریحی هستند

وی در مورد اینکه برخی انتصابات با تاخیر صورت گرفته بیان کرد: انتخاب مدیر سازمان فرهنگی شهرداری طولانی شده است و قصد شهردار محترم انتخاب یک مدیر توانمند و پویا برای مدیریت این مجموعه است.

به گزارش قاصدنیوز، دکتر محمد کمال سرویها، رئیس شورای شهرمشهد در گفتگو با مشهدپیام در مورد انتصابات صورت گرفته در شهرداری مشهد با بیان اینکه هر مدیری، نقاط قوت و ضعف دارد که البته حجم هر کدام از قوت‌ها و ضعف‌ها است که در مجموع، موفقیت یا عدم موفقیت مطلوب یک مدیر را رقم می‌زند گفت: در شهرداری مشهد هم انتصابات بر اساس لیاقت افراد و شایسته سالاری صورت می گیرد و اینطور نیست که افراد بر اساس سیاسی بودن و جناحی بودن انتخاب شوند.

 

وی تصریح کرد: تمامی انتصاب‌ها نیز توسط شهردار محترم صورت گرفته و می گیرد و من مطمئنم که آقای شهردار با دید باز و منطقی به مجموعه مدیریت شهرداری نگاه می‌کند و انتصابات خارج از مسائل سیاسی و بر اساس شایسته سالاری صورت می‌گیرد.

 

وی در مورد اینکه برخی انتصابات با تاخیر صورت گرفته بیان کرد: انتخاب مدیر سازمان فرهنگی شهرداری طولانی شده است و فعلا این سازمان توسط سرپرست اداره می شود اما با شناختی که من از شهردار محترم دارم قصد ایشان انتخاب یک مدیر توانمند و پویا برای مدیریت این مجموعه است.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون