تاریخ خبر: کد خبر: 1111

یادواره شهید بابانظر با حضور سعید جلیلی در مشهد برگزار می شود

همزمان با سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید محمدحسن نظرنژاد، ششمین یادواره این شهید با حضور سعید جلیلی در مشهد برگزار می‌شود.

یادواره شهید بابانظر با حضور سعید جلیلی در مشهد برگزار می شود

به گزارش قاصدنیوز به نقل از ستاد یادواره شهید بابانظر، سید ابوالفضل موسوی یکتا اظهار کرد: ششمین یادواره سرداران شهید نظرنژاد، شریفی و ابراهیمی در مشهد برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره، تصریح کرد: یکی از محورهایی که می‌تواند در تحقق شعار سال موثر باشد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که متأسفانه این محور در تلاش‌های مسئولان برای تحقق شعار سال کمرنگ بوده است.

 

موسوی یکتا ادامه داد: روحیه ایثار و شهادت ملت ایران به‌ وسیله موج بیداری اسلامی به کشورهای منطقه سرایت کرده و امروزه در کشورهای اسلامی شاهد ترویج این روحیه مقاومت و ایستادگی به این کشورها در مقابل جبهه‌های کفر و ظلم هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ستاد یادواره شهید بابانظر از اوایل سال 89 با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه‌سازی سیره رفتاری سرداران بزرگی همچون شهید نظرنژاد در بین جوانان، فعالیت خودش را در شهر شهید پرور مشهد آغاز کرد.

 

مسئول روابط عمومی یادواره شهید بابانظر عنوان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، تلاش این ستاد بر این بود که ششمین یادواره سردار شهید بابانظر متفاوت تر از سال های گذشته و با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه ششمین یادواره شهید بابانظر همراه با گرامیداشت یاد و خاطره دو تن از همرزمانش برگزار می‌شود، افزود: یادواره سرداران شهید محمدحسن نظرنژاد، سید علی ابراهیمی و محمد ابراهیم شریفی پنجشنبه 16 مرداد ماه در مشهد برگزار می‌شود.

 

موسوی یکتا با اشاره به اینکه در این یادواره همرزم شهید شریفی و ابراهیمی به سخنرانی خواهد پرداخت، اظهار کرد: سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران اصلی این مراسم خواهد بود و در کنار آن همرزمان شهید به سخنرانی و حاج صادق آهنگران به مدیحه سرایی می‌پردازد.

 

وی یادآور شد: این یادواره به همت ستاد یادواره شهید بابانظر پنج‌شنبه 16 مرداد ماه ساعت 20:30 در سالن شهید هاشمی‌نژاد واقع در خیابان شهید مفتح، خیابان وحید برگزار می‌شود.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون