تاریخ خبر: کد خبر: 1055

معاون جدید سیاسی و امنیتی خراسان رضوی:

مهمترین اقدامم عدم امنيتي كردن امور غيرامنيتي خواهد بود

صادقی ارتقاي احساس امنيت در استان و عدم امنيتي كردن امور غيرامنيتي را مهمترين اقدام در حوزه امنيتي اين معاونت برشمرد و يادآور شد: نگاه عالمانه به امور امنيتي خواهيم داشت.

مهمترین اقدامم عدم امنيتي كردن امور غيرامنيتي خواهد بود

 

به گزارش قاصدنیوز به نقل از ایسنا، دكتر سيدمحسن صادقي كه صبح امروز در مراسم توديع و معارفه معاون سياسي و امنيتي استاندار خراسان رضوي حضور يافته بود، در ادامه افزود: نگاه مهمي كه در اين معاونت دنبال خواهيم كرد، نقش مديريت حرفه‌اي و پاسخگو در راستاي سياست‌هاي دولت و استانداري است.

 

وي ادامه داد: اين نقش تخصصي بيشتر در راستاي ايجاد شاخص‌هايي براي مديريت تخصصي و اثربخش بوده تا سقف رضايتمندي اجتماعي در استان را افزايش دهد.

 

صادقي با اشاره به رويكردهاي اين معاونت در حوزه سياسي تصريح كرد: پرهيز از ورود به چالش‌ها و جايگزين كردن مديريت سيستمي به جاي چانه‌زني مهمترين هدف ما در اين خصوص است؛ همچنين همه تلاش‌ها بايد موجب هم‌سويي گروه‌هاي استان براي افزايش بهره‌وري و رضايتمندي عمومي باشد.

 

معاون سياسي و امنيتي استاندار خراسان رضوي در خصوص اقدامات پيش‌روي اين معاونت در حوزه اجتماعي تاكيد كرد: كاهش رتبه استان در جرايم هدف اصلي ما در اين حوزه خواهد بود چرا كه رتبه ما قابل قبول نيست؛ همچنين تقويت رويكرد پيش‌بيني و پيشگيري به جاي تقابل نيز در دستور كار قرار دارد.

 

وي اضافه كرد: توسعه سلامت اجتماعي، مديريت نيازها در حوزه فرهنگي، تقويت و توسعه معرفت ديني و فعال‌تر شدن نهادهاي مسئول در حوزه فرهنگ، از ديگر اقداماتي است كه در اين معاونت انجام خواهد شد.

 

معاون سياسي و امنيتي استاندار خراسان رضوي ادامه داد: مديريت سلامت امنيت و ارتقاي امنيت اجتماعي در حوزه‌هاي مختلف با ساماندهي نگاه فرصتي به مرز، توسعه همكاري با ساير دولت‌های همسایه با باز تعريف منافع و برخورد با مواد مخدر صنعتي نيز در دستور كار قرار گرفته است.

 

وي خاطرنشان كرد: اين فرايند با مشاركت همه نهادها، حمایت ائمه جمعه و کمک مردم و همچنين داشتن نگاه برنامه‌اي و استفاده از عناصر نخبه صورت خواهد پذيرفت.

 

صادقي تصريح كرد: بايد در اين معاونت از كلي‌گويي اجتناب كرد تا بتوان كارنامه‌اي ارائه داد که رضايت مردم را در پي دارد؛ نگاه ما به همه پديده‌ها نگاهي عالمانه و به دور از شعارزدگي است.

 

 

مرتبط:

اولین انتصاب کلیدی استاندار خراسان رضوی انجام شد + سوابق

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون