تاریخ خبر: کد خبر: 1001

تبرئه مدیرمسئول قاصدنیوز از اتهامات وارده

این شکایت توسط افراد گروهی انجام شده بود که با استعلام صورت گرفته از مراجع صادرکننده مجوز برای سازمان های مردم نهاد(سمن)، فعالیت آن بدون مجوز لازم است و اساساً غیرقانونی می باشد.

به گزارش قاصدنیوز، پس از شکایت مسئول گروه موسوم به «رفتگران طبیعت خراسان رضوی»، مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی «قاصدنیوز» با حضور در شعبه بازپرسی مجتمع قضائی شهید قدوسی مشهد، به اتهامِ انتشار عکس های خصوصی این فرد در فضای مجازی پاسخ داد.

 

در همین راستا پس از ارائه توضیحات و مستندات، مدیر مسئول این پایگاه از اتهام وارده تبرئه گردید.

 

این شکایت در ضمن انتشار مطلب «اردوهای مختلط محترمانه زیر عنوان شیک دوستداران محیط زیست!» توسط گروهی انجام شده بود که با استعلام صورت گرفته از مراجع صادرکننده مجوز برای سازمان های مردم نهاد(سمن)، فعالیت آن بدون مجوز لازم و غیرقانونی می باشد. این نکته ای است که مسئول این گروه در مصاحبه ای ضمن اذعان به آن، خبر از ارتکاب تخلف توسط معاون رئیس جمهور در اطلاق عنوان «سازمان مردم نهاد» به این گروه دارد.

 

mosahebe-pm

مصاحبه مسئول این گروه با یک سایت محلی

 

louh-roftegar

تقدیر معاون رئیس جمهور از گروهی که بنا به اذعان مسئولانش،
تاکنون در مراکز صدور مجوز برای سازمان های مردم نهاد سابقه ای نداشته است

 

قاصدنیوز مجددا اعلام می دارد همکاری افرادی در پاکسازی محیط زیست امری پسندیده بوده، اما برگزاری مختلط آن با وضعیت فعلی، حُسن انجام آن را کاملا تحت الشعاع قرار داده است.

 

قابل ذکر است پیگیری ها جهت بررسی و اصلاح شیوه نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بر چنین فعالیت هایی توسط بازپرس پرونده و این پایگاه خبری ادامه خواهد داشت.

 

کلمات کلیدی

  • - - - - - 0 4

    این خوبه که اینطور گروه هایی رو که خودسرانه عمل میکنند رو معرفی کنند

    بیشتر از رفتگری طبیعت یک اردو مختلط و ... هست این تور های محیط زیستی

ارسال نظر

تریبون