تاریخ خبر: کد خبر: 9025

مرور مصاحبه 11سال پیش شهردار جدید مشهد

ظلمِ مدعیان به شهر و شهروندان با انتخاب شهردار پیر و خسته

سوال و جواب زیر از میان مصاحبه 21 آذرماه 1385 مهندس تقی زاده خامسی معاون غلامحسین کرباسچی در شهرداری تهران و شهردار امروزِ مشهد با پایگاه اطلاع رسانی تبیان می باشد.

 ظلمِ مدعیان به شهر و شهروندان با انتخاب شهردار پیر و خسته

به گزارش «قاصدنیوز»، سوال و جواب زیر از میان مصاحبه 21 آذرماه 1385 مهندس تقی زاده خامسی معاون غلامحسین کرباسچی در شهرداری تهران و شهردار امروزِ مشهد با پایگاه اطلاع رسانی تبیان می باشد. 

 

تبیان: آیا از نیروهای آقای کرباسچی و یا خود آقای کرباسچی در دوره تصدی شورای شهر به عنوان یک نیروی عمرانی و اجرایی و مدیریتی استفاده خواهید کرد؟

 

 تقی زاده :عوامل اجرایی دوره آقای کرباسچی همگی پیر شده اند حتی خود آقای کرباسچی هم پیر شده اند. من در آن دوران از اذان صبح الی 12 شب فعالیت داشتم اما در حال حاضر توان این فعالیت از من سلب شده به همین جهت باید امور به جوانان سپرده شود البته از راهنمایی و تجربه آنها باید استفاده کرد . شورا تشکیل شده تا حقوق شهروندی را تعریف کند. شورا یک مجلس محلی است.

 

حالا باید دید اعضای شورای شهر مشهد با همه شعارهایشان چگونه یک فردی را شهردار مشهد کرده‌اند که 11 سال پیش به گفته خودش توان فعالیت از او سلب شده اما حالا در یکی از پرکارترین مسئولیت‌ها  آن هم در کلان‌شهر مهم مشهد می‌خواهد مشغول «شهر»داری کند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون