تاریخ خبر: کد خبر: 8930

دادستان مشهد: در انتخابات، دستگاه‌های اجرایی مشکلات اقتصادی را سیاسی و انتخاباتی کردند

متاسفانه شاهد بودیم که در دوران انتخابات پرونده‌های اقتصادی توسط دستگاه‌های اجرایی سیاسی و انتخاباتی شد و مثلا گفتند مشکل کاسپین را حل کرده ایم درصورتی که مردم این اتفاق را درک نمی‌کردند.

غلامعلی صادقی دادستان مشهد در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه در مورد پرونده پدیده و موسسات مالی گفت: متاسفانه شاهد بودیم که در دوران انتخابات پرونده‌های اقتصادی توسط دستگاه‌های اجرایی سیاسی و انتخاباتی شد و مثلا گفتند مشکل کاسپین را حل کرده ایم درصورتی که مردم این اتفاق را درک نمی‌کردند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه مواضع غیر اقتصادی و صرفا سیاسی و انتخاباتی در طول دوران انتخابات، مردم را اذیت کرده است، گفت: در موسسات مالی و شرکت‌های سرمایه گذاری فاکتورهای اقتصادی مد نظر ما بوده است؛ در همین راستا دو نفر از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پدیده کتبا و رسما اعلام استعفا کرده‌اند و موضوع در حال پیگیری است.

 

 دادستان مشهد با اشاره به توهین به برخی مقامات اجرایی در ایام انتخابات گفت: متاسفانه بعضا این توهین‌ها صورت می‌گیرد اما آنها باید بدانند به دنبال هر هدفی باشند، با این اقدامات به اهداف خود نمی‌رسند؛ اکنون گزارشاتی رسیده است که در مرحله تکمیل تحقیقات هستیم.


صادقی در پایان با اشاره به کاهش ۸۸ درصدی ورودی پرونده‌ها در استان گفت: در اینجا باید از اصحاب رسانه استان تشکر کرد چرا که هیچ پرونده جرائم رسانه‌ای در دادسراها نداریم.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون