تاریخ خبر: کد خبر: 8728

گلایه تند فرماندار از قطعی تلفن در زلزله 16 فروردین مشهد

آن چه در این میان باعث تاسف است این که 30 دقیقه ابتدایی وقوع زلزله تمام ارتباطات تلفنی در مشهد قطع شد و این‌یک نقص جدی در حوزه خدمات مخابراتی به حساب می آید

به گزارش «قاصدنیوز»، رحیم نوروزیان معاون استاندار و فرماندارشهرستان مشهد در اولین جلسه شورای اداری دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشهد با اشاره به برخی کاستی‌ها در زمان وقوع زلزله 16 فروردین امسال، گفت:آن چه در این میان باعث تاسف است این که 30 دقیقه ابتدایی وقوع زلزله تمام ارتباطات تلفنی در مشهد قطع شد و این‌یک نقص جدی در حوزه خدمات مخابراتی به حساب می آید که برای توجیه آن هیچ بهانه‌ای قابل‌قبول نیست . شرکت مخابرات موظف است این نقیصه را برطرف کند.این موضوع سابقه دار است و پذیرفتنی نیست ما در  مواقع بحران و نیاز ارتباطات تلفنی خود را از دست بدهیم. 

 

این اظهارات نوروزیان در پی گلایه های حسن پرکار رئیس هلال احمر مشهد و ترکمنی رئیس بنیاد مسکن مشهد از قطع ارتباطات تلفن ثابت و عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه در مناطق زلزله زده و بخش هایی از شهرستان های مجاور از جمله مشهد صورت گرفت.

 

نوروزیان همچنین اظهار کرد :البته اقدامات هلال احمر هم نقایص و مشکلاتی داشت که چون در این جلسه حضور ندارند و قبلا به آن هااعلام شده است از ذکر آن در این جلسه خودداری می کنم.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون