تاریخ خبر: کد خبر: 8200

دوره جولان باطل سر آمده است

به قلم : حسین ابراهیمی

دوره جولان باطل سر آمده است

ومَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ1 ، همیشه اینگونه است که شیاطین مکر می کنند تا مومنان را در دام خود بیندازند و خود به مقاصد و مطامعشان برسند؛ در گام بعدی کسانی که در خط شیطان حرکت می کنند هم با مکر شیطانی خود در پی این هستند که رهروان خط توحید را دچار چالش ها و شکست ها کنند اما غافل که خدا و اولیاء او همیشه در تدبیر عالم پیروزند. 

 

در کشور ما هم عده ای با ظاهر دوست نما و فریبنده و شعار های منافقانه پشت در پشت، در پی زمین زدن خط ولایت و شخص ولی هستند و در این مسیر با افکار کودکانه و در عین حال قدرت طلبانه خود تدبیر می کنند اما علم این انقلاب از روز اول در دست کس دیگری بوده است.

 

خمینی کبیر اول درونش را از خدا پر کرد و پس از آن به سوی نجات خلق آمد تا دست حق برای همیشه با این انقلاب باشد و این دست امروز پشت سر سید خامنه است. او که با تمام وجود در این مسیر ایستاده اما کس دیگری است که پیوسته این سعی را کامل و این نور را تمام می کند که "یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ"2

 

همیشه خداوند چند صباحی به باطل میدان می‌دهد تا برای اهل فهم باطل بودن آن مشخص شود، دیپلماسی لبخند زدن به استکبار امروز در پیش اهل این لبخند هم شکست خورده است. همه از وقاحت عده ای که پس از فضاحت "تقریبا هیچ" هنوز بر کوس پیروزی می کوبند در عجب‌اند، آن سیاستی که این دولت‌های خود فروخته پوچ عربی را برای ما به اصطلاح امروزی‌ها شاخ کرده است و هر روز آمریکایی ها به شیطنت و تحریمی جدید مشغول‌اند و در این حال وزیر خارجه ما به عکس یادگاری گرفتن با پرچم آمریکا مشغول است!

 

همگان رفته رفته متوجه چرایی عدم اعتماد علمدار ولایت به شیطان بزرگ شده اند و ذکر امروز اهل حق این است که امیرالمومنین علیه السلام فرمود: للحق دوله و للباطل جوله!3...باطل و با تدبیر باطلش می آید و چند صباحی جولان می دهد تا بطلان سخن و منطقش برای تمام مومنین آشکار شود و برود و در پایان دولت و صولت از آن اهل حق است و این وعده خدایی است که بالای همه تدبیر ها تقدیر می کند. 

 

 

پی‌نوشت:

1-آنها مکر کردند و خدا هم [در پاسخ آنها] مکر در میان آورد و خدا ماهرترین مکر کنندگان است.آل عمران/54 

2-مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا- گر چه کافران را ناخوش افتد- نور خود را کامل خواهد گردانید.الصف/8 

3-برای حق دولتی و از برای باطل جولانی باشد.غرر الحکم ص544 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون