تاریخ خبر: کد خبر: 1916

ادعای جالب سایت هاشمی

اگر شما در دنیا همین امروز همه این چند میلیارد بشر دنیا را جمع کنند بخواهند ده نفر دانشمند یا ده نفر سیاستمدار یا ده نفر متفکر جدا کنند، به نظر من ایشان در آن ده نفر قرار می‌گیرد.

سایت "هاشمی رفسنجانی" که علاوه بر وظیفه معمول، گویا وظیفه تملق پراکنی را نیز برعهده دارد، این بار هاشمی را پس از قرار دادن در جایگاه "پیامبران" و "آخوند متفاوت نامیدن"، در بین ۱۰ دانشمند و ۱۰ متفکر برتر دنیا قرار داد!

به گزارش قاصد نیوز به نقل از  جهان، در یادداشتی به نقل از یکی از روحانیون حوزه علمیه قم نوشته است:

"آزمایشگاه و پیرایشگاه تفکر آقای هاشمی در خودشان است. بدون اینکه اصلا این چیزها به فکرش باشد، بدون اینکه این چیزها را اصلا دنبالش بوده باشد یا کسی برایش گفته باشد. لذا من عرض می کنم آخوندی ایشان به مراتب ضعیف تر از علمی بودن ایشان است."

نویسنده این یادداشت متملقانه در ادامه می نویسد: "... و من عرض می کنم اگر شما در دنیا همین امروز همه این چند میلیارد بشر دنیا را جمع کنند بخواهند ده نفر دانشمند یا ده نفر سیاستمدار یا ده نفر متفکر جدا کنند، به نظر من ایشان در آن ده نفر قرار می گیرد(!) به طور طبیعی باشد یعنی حب و بغض نکنند و امروز هم در جهان که بروی نسبت به ایشان یک چنین برداشتی هست که ایشان یک تفکری دارد، زمینه ای دارد."

به گزارش جهان، این اولین بار نیست که اطرافیان آقای هاشمی رفسنجانی تملق‌های عجیبی درباه وی می گویند.

چندی پیش روزنامه مه فرهیختگان دانشگاه آزاد اقدام به برگزاری جشن ۸۰ سالگی تولد هاشمی رفسنجانی کرد و ویژه نامه ای به عنوان "آخوند متفاوت" را منتشر کرد. این ویژه‌نامه در قطع پالتویی در ۴۰۰ صفحه و با تیراژ بالا در ۲۰ هزار نسخه چاپ شده است. همچنین در این جشن تولد تاریخی؛ در این مراسم متن «گل آمد وزان خوش‌تر نباشد؛ هشتادمین زاد روز فریادگر عدالت و آزادی و خردورزی حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بر تمامی دوست‌داران عدالت و آزادی مبارک باد» بر ویدئوپروژکشن محل برگزاری مراسم نقش بسته بود.

همچنین انتشار ویژه‌نامه‌های متعدد در مدح و وصف آقای هاشمی رفسنجانی، از سوی رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان که روزی او را عالیجناب سرخپوش و مسئول پشت‌پرده قتل‌های زنجیره‌ای می‌نامیدند، خود مایه تعجب بیشتر است!

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون