تاریخ خبر: کد خبر: 4126

شبکه «افق» افتتاح رسمی می‌شود

مدیر شبکه افق از افتتاح رسمی این شبکه در روز جمعه، هشتم اسفند ماه خبر داد.

شبکه «افق» افتتاح رسمی می‌شود
«جواد رمضان‌نژاد» با اعلام این خبر در گفت‌وگو با فارس گفت: شبکه افق بر اساس دو راهبرد اصلی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و بصیرت افزایی و با اتکا به توان رسانه ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.
وی افزود: این شبکه ابتدا فقط در تهران قابل دریافت بود اما با تغییر فرکانس و جابجایی برخی شبکه ها، تمام ایرانیان در استان های مختلف قادر به دریافت این شبکه شدند.
 
مدیر شبکه افق با بیان اینکه طی دوره پخش آزمایشی، مجموعه ای از مستندها و برنامه های ترکیبی و گفت وگو محور از این شبکه به نمایش درآمده اند گفت: ارزیابی نظرات، انتقادات و پیشنهادهای بینندگان نشان می‌دهد رضایتمندی مناسبی از این برنامه‌ها حاصل شده است.
 
وی ادامه داد: بخشی از برنامه های پخش شده از شبکه افق طی این مدت تولیدات داخلی و برخی هم جزو برنامه های تامینی بودند که هریک دارای مخاطبان خاص خود هستند.
 
رمضان نژاد با اشاره به موضوعات کلی برنامه های شبکه افق عنوان داشت: سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، مطالبات و منویات رهبری، اقتصاد مقاومتی،  سیره شهدا، سیاست بین المللی و... از جمله موضوعاتی محسوب می شوند که برنامه سازان شبکه افق آنها را دستمایه ساخت فیلم ها، مستندها و سریال های خود قرار داده اند.
 
مدیر شبکه افق در ادامه به پایان پخش آزمایشی این شبکه اشاره کرد و گفت: با توجه به آماده شدن مقدمات افتتاح رسمی شبکه، پخش رسمی برنامه های شبکه افق از روز جمعه هشتم اسفندماه آغاز خواهد شد.
 
وی در پایان افزود: بر همین اساس طی روزهای آتی با برگزاری نشست خبری جزئیات بیشتری از نحوه افتتاح شبکه و اهداف و سیاست های شبکه افق اطلاع رسانی خواهد شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون