تاریخ خبر: کد خبر: 2489

فرهاد عظیما کارگردان «پیام راشل کوری»:

«تنگه برمودا» به جشنواره عمار می رود

این انیمیشن 50 دقیقه‌ای به درگیری نامتوازن نیروی دریایی سپاه با چندین فروند کشتی تادندان مسلح آمریکایی می‌پردازد. در این انیمیشن می‌بینیم که چگونه سپاه با استفاده از استراتژی‌های خاص و با تکیه بر ایمان، دشمن را مغلوب می‌کند.

«تنگه برمودا» به جشنواره عمار می رود

به گزارش قاصدنیوز، فرهاد عظیما، کارگردان انیمیشن «پیام راشل کوری» از تدوین قسمت دوم انیمیشن «نبرد خلیج فارس» با عنوان «تنگه برمودا» خبر داد و گفت: تلاش می‌کنم این انیمیشن را برای حضور در جشنواره عمار آماده کنم.

 

وی افزود: این انیمیشن 50 دقیقه‌ای به درگیری نامتوازن نیروی دریایی سپاه با چندین فروند کشتی تادندان مسلح آمریکایی می‌پردازد. در این انیمیشن می‌بینیم که چگونه سپاه با استفاده از استراتژی‌های خاص و با تکیه بر ایمان، دشمن را مغلوب می‌کند. این انیمیشن قدرت تخریب موشک‎های ایرانی از جمله سجیل و شهاب را به دشمنان نشان می‌دهد.

 

این کارگردان تاکید کرد: این اثر مانند انیمیشن «پیام راشکل کوری»، نیست بلکه داستان دارد. در این فیلم می‌بینیم که آمریکا به ایران حمله می‌کند و داستان انیمیشن شروع می‌شود. در پایان نیز شاهد فروپاشی اقتصادی آمریکا که منجر به فروپاشی ایالات متحده آمریکا و ابر قدرتی ایران می‌شود، هستیم.

 

عظیما در پایان گفت: جشنواره عمار به دلیل مردمی بودن و دیده شدن آثار شرکت کننده در آن در بین مردم، برای من از اهمیت زیادی برخورد است. تلاش می‌کنم «تنگه برمودا» را برای حضور در این جشنواره مردمی آماده کنم.

 

منبع:تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون