تاریخ خبر: کد خبر: 7131

سعید احدیان: قطعا کاندیدا نمی شوم

محمد سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان و دبیر جبهه آرمانخواهان واقع بین اعلام کرد که بنای کاندیداتوری در انتخابات مجلس را نداشته و ندارد.

سعید احدیان: قطعا کاندیدا نمی شوم
به گزارش قاصدنیوز، محمد سعید احدیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها شایعه کاندیداتوری من در انتخابات مجلس در برخی فضاها مطرح است و برخی در این باره از من سوال می کنند. در پاسخ باید بگویم که بنده بنای شرکت در انتخابات نداشته و ندارم.

 

وی افزود: البته نه به این دلیل که این مساله را کاری مذموم می‌دانم، اصولا یکی از انتقادهای همیشگی من نسبت به فضای عمومی موجود مبنی بر "بد تصویر کردن ورود به فعالیت‌های انتخاباتی" است، الان اینگونه است که اگر فردی تصمیم ورود به عرصه انتخابات داشته باشد، چنان در گمانه زنی‌ها درباره اش حرف می زنند که گویا دارد کار بدی می‌کند، نتیجه این فضا این می شود که افراد متخصص و متعهد رغبت کمی برای حضور در این فضا می کنند. چون در مجلس مثلا در مقایسه با استادی دانشگاه هم منافع مادی خوبتری ندارد و هم دردسرهای خیلی بیشتری وجود دارد، به همین دلیل برای متعهدان غیر توانمند یا افراد غیر سالم میدان خالی می ماند که نتیجه آن لطمات بزرگ به مردم و انقلاب است.

 

احدیان در ادامه خاطرنشان کرد: لذا اگر روزی به جمع بندی برای حضور برسم برای شکستن این فضا، صریح و شفاف و با قدرت وارد عرصه خواهم شد، اما واقعیت این است که جمع بندی قطعی دارم که این دوره نباید وارد عرصه انتخابات شوم و تکلیفم را این می دانم که بارهایی که الان به دوشم هست را به جایی برسانم.

 

دبیر جبهه آرمانخواهان واقع بین افزود: البته درباره اینکه جبهه آرمانخواهان واقع بین در عرصه انتخابات چه سیاستی در پیش خواهد گرفت بحثی مستقل می طلبد که بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون