تاریخ خبر: کد خبر: 6340

ارسالی یکی از مخاطبان «قاصدنیوز»/

آموزش رقص ویژه کودکان در مشهدمقدس! +عکس

یکی از مخاطبان پایگاه خبری «قاصدنیوز» برگه ای حاوی تبلیغات آموزش رقص به کودکان که اخیرا در منازل محله خواجه‌ربیع مشهد توزیع شده است را ارسال نموده است.

یکی از مخاطبان پایگاه خبری «قاصدنیوز» برگه ای حاوی تبلیغات آموزش رقص به کودکان که اخیرا در منازل محله خواجه‌ربیع مشهد توزیع شده است را ارسال نموده است.

 

آموزش رقص

 

وی با ابراز نگرانی از تبلیغات آشکار این گونه مراکز، خواستار توجه بیشتر مسئولان و فعالان فرهنگی به نفوذ فرهنگ اباحه گری شده است.

کلمات کلیدی

  • کاظم ... 7 4

    شماره کاملش چنده؟
    از قیمت اطلاع دارین؟

    • حسين 5 2

      سه رقم بيشتر نيست كه
      شما كه بيكاري از 001 بگير به بعد
      بلاخره پيدا ميشه

    • حامد 1 0

      برای خودت میخوای یا ...؟

  • مشدی 5 8

    میدانم روستایی زاده های فارغ التحصل پیام نوری هستید و خیلی چیز ها آنقدر وسعت فکر و دانش ندارید که بفهمید ! بچه ها باید شاد باشند مگر رقص حرام است برای کودکان ! وقتی مردم ایران افسرده هستند و آمار آن هم بالاست! وقتی محصولات صیفی با فاضلاب انسانی بخورد مردم داده میشود وقتی نان با جوش شیرین و جوهر قند و نبات با جوهر قند بخورد مردم داده میشود وقتی ماهی غزل آلا را رنگ میکنند و جای سالمون میفروشند وقتی نان ها بدن سبوس بمردم داده میشود تا مردم سرطان بگیرند وقتی اینهمه اختلاس .. وقتی کوهخواری و تصرف در تخته مایون .. وقتی .. وقتی .. وقتی.. ! وقتی شما بیسواد هستید کاری نمیشود کرد !

    • 1 1

      بله. حرام است. اما این راهم بدانید که شادی در این چیزها نیست. حالا فرضا چند دقیقه هم دقصیدی. کجایش شادی است؟ که چه؟
      شادی کمک و یاری دیگران در سختیها است. شادی در دستگیری از مستمندان و بیچاره ها است.

  • 0 0

    واقعا که...
    به کجا چنین شتابان؟

  • زهرا 0 2

    شادی را باید با خدا داشت و در عمق وجود انسان باشد وگرنه رقص و هر کار دیگر شادی هم بیاورد لحظه ای است....
    اگر رقص این کارها افسردگی را از بین می برد چرا 30نفر در دقیقه در ژاپن خودکشی می کنند...

  • بی نام 2 0

    متاسفم برای مردمی که رقص را بیهوده می دانند که هنری هست که با اون روحیه میگیری کمک به دیگران سر جای خودش تفریح جای خودش چرا همه چیز رو با هم قاطی میکنید زندگی مخلوطی از این چیزهاست ای کاش همه کاراتون همین جوری باشه متاسفم برای کسایی که حتی لحظاتی برای خودشون ارزش قایل نیستند و مشهد رو مثل شهر مرده ها کردن که شجریان خواننده موسیقی اصیل ایرانی اجازه کنسرت نداره و مردم شهر رو حریص شادی های حتی لحظاتی و کوچیک کردین

ارسال نظر

تریبون