تاریخ خبر: کد خبر: 5408

همایش «جمعیت؛ پیشران تمدن» در مشهد برگزار می‌شود

همایش «جمعیت؛ پیشران تمدن» با هدف بررسی چالش های جمعیت تمدن ساز و تبیین سیاست های کلان افزایش جمعیت فردا در مشهد برگزار می شود.

همایش «جمعیت؛ پیشران تمدن» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، خانم حسین پور، معاون مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  رسا در مشهد، با اعلام این خبر، به هدف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: در این همایش که با همت، مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام نور و مؤسسه صدف عفاف نور برگزار می شود، برآنیم تا در راستای پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، به چگونگی ها و چالش های جمعیت تمدن ساز بپردازیم.

 

وی با اشاره به این که در همه تمدن ها، افزایش جمعیت باورمند به یک تمدن، عامل اصلی گسترش یک تمدن بوده است، تصریح کرد: با گسترش ظرفیت های جامعه در عین افزایش جمعیت، جمعیتی جوان، با انگیزه، پر توان و آماده حضور در رکاب امام عصر(عج) خواهیم داشت.

 

معاون مؤسسه صدف عفاف نور ابراز کرد: در این مراسم حجت الاسلام عبدالحمید واسطی، معاون پژوهش مؤسسه مطالعات راهبردی علوم ومعارف اسلام و علی‌اکبر محزون، مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور سخنرانی خواهند کرد.

 

حسین پور با اشاره به این که دکتر روح افزا، معاون طرح و برنامه شورای فرهنگی اجتماعی زنان از دیگر سخنرانان دعوت شده به این مراسم هستند، افزود: در این نشست پرسش ها و شبهات ویژه بانوان پاسخ داده می شود.

 

معاون مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور با اشاره به این که این مراسم ویژه بانوان است، یاد آور شد: این نشست، بیستم خرداد ماه، ساعت 17 در مرکز شهید هاشمی نژاد مشهد، واقع در میدان صاحب الزمان برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون