تاریخ خبر: کد خبر: 3553

ثبت‌ نام خادم‌الشهدای بسیج دانشجویی خراسان رضوی آغاز شد

مسئول اعزام خادم‌الشهدای بسیج دانشجویی خراسان رضوی از ثبت‌ نام خادم‌الشهدا ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان خبر داد.

ثبت‌ نام خادم‌الشهدای بسیج دانشجویی خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قاصدنیوز، مجید تلخی، مسئول اعزام خادم‌الشهدای بسیج دانشجویی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گنجینه‌های تمام نشدنی و ظرفیت‌های عظیمی هستند که باید از آن‌ها برای نشر و گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی در جامعه و جهان حداکثر استفاده را کرد.

 

وی با بیان اینکه کمیته خادم‌الشهدای بسیج دانشجویی استان عضو می‌پذیرد، افزود: داوطلبان به خادم‌الشهدایی در راهیان نور و یادمان‌های حمیدیه که در شهرستان اهواز است و در 23 کیلومتری شمال‌غربی اهواز و 25 کیلومتری شرق سوسنگرد قرار دارد به خدمت گرفته می‌شوند.

 

مسئول اعزام خادم‌الشهدای بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه ثبت‌نام تا نیمه دی‌ماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: ثبت‌نام به منزله به کارگیری حتمی داوطلبان نیست و افراد پس از گزینش، انتخاب می‌شوند که از 25 دی‌ماه تا 25 بهمن‌ماه به مدت یک ماه به یادمان های حمیدیه اعزام خواهند شد.

 

تلخی با بیان اینکه عده‌ای از دانشجویان به عنوان کمک راوی به این مناطق اعزام خواهند شد، ابراز کرد: برخی دیگر از دانشجویان نیز در بخش‌های مختلف فرهنگی و پذیرایی به عموم زائران مناطق جنگی خدمات ارائه می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی کانون از طریق سایت و یا سامانه پیامک متعاقباً اعلام خواهد شد، عنوان کرد: علاقه‌مندان به فعالیت‌های درون استانی نیز می‌توانند با ذکر توانمندی و علاقه‌مندی خود ثبت‌نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با راهنمای اعزام خادمان به مناطق 09363339653 تماس بگیرند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون