تاریخ خبر: کد خبر: 2207

ششمین جشنواره زوج خوشبخت در مشهد برگزار می‌شود

آخرین مهلت ثبت‌نام زوج‌های علاقه‌مند برای شرکت در این جشنواره 18 مهر ماه اعلام شده، این جشنواره 24 مهر ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره زوج خوشبخت در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، جواد بهادرخان، مدیرعامل موسسه فرهنگی شکوه زندگی اظهار کرد: جشنواره زوج خوشبخت ایرانی از سال 87 به منظور ایجاد زندگی‌های پایدار و آسان در میان زوج‌های جوان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و فرهنگسرای خانواده در سطح مشهد طراحی و برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هر دوره برگزاری این جشنواره یکی از سازمان‌های مردم نهاد حوزه اجرایی این جشنواره را برعهده داشته‌اند، تصریح کرد: ششمین دوره جشنواره زوج خوشبخت توسط موسسه فرهنگی شکوه زندگی در سال جاری برگزار خواهد شد.

 

بهادرخان هدف از برگزاری جشنواره زوج خوشبخت را الگوسازی، توانمندسازی، حساس‌سازی و فرهنگ‌سازی در حوزه ازدواج و خانواده دانست و افزود: زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آنان از سال 88 تاکنون است می‌توانند با ثبت‌نام در سایت www.masirejavan.ir و دریافت کد رهگیری و کارت ورود در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه تقدیر از برخی از زوج‌های موفق و بیان برخی از نکات موفقیت این افراد در زندگی مشترک‌شان یکی از بخش‌های جذاب جشنواره زوج خوشبخت است، افزود: برخی از دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی و حامیان زوج‌های جوان مانند قضات، مشاوران، نویسندگان و ... که نگاه حمایتی به زوج‌های جوان دارند نیز در این مراسم تقدیر خواهد شد.

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی شکوه زندگی برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان جهت شرکت کنندگان در جشنواره را از وجوه تمایز این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته آن دانست و تاکید کرد: برقراری ارتباط مستمر با زوج‌ها به مدت یک سال از طریق در اختیار گذاشتن بسته‌های خدماتی- فرهنگی مانند برگزاری کارگاه و همایش، پخش فیلم‌های آموزشی، ارسال نشریه و پیامک، برگزاری اردو و ... از دیگر وجوه تمایز ششمین دوره جشنواره زوج خوشبخت است.

 

وی تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام زوج‌های علاقه‌مند برای شرکت در این جشنواره 18 مهر ماه اعلام شده، این جشنواره 24 مهر ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

 

منبع: پایگاه اینترنتی مسیرجوان

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون